آیلین آدالید، خانه به دوش دیجیتال

آیلین آدالید، خانه به دوش دیجیتال

سبک زندگی

جامعه به ما یاد می‌دهد تا با یک الگو و روال طبیعی حرکت کنیم. این روال شامل تحصیل، یک تا چند شغل (که ممکن است مورد علاقه ما نباشند) و زندگی ماشینی و یکنواخت می‌باشد. بنا بر این اگر برای مسیر شغلی و آینده خود تصمیمی نگیرید جامعه این تصمیم را برای شما خواهد گرفت و آیلین نیز در ابتدا از این قاعده مستثنا نبود.
آیلین آدالید یک دختر فیلیپینی است که با تصمیم به ایجاد یک تغییر در سبک زندگیش تبدیل به یک خانه به دوش دیجیتال موفق شده و در کنار در آمد بالا، از زندگی و سفر کردن‌های پیاپی به نقاط مختلف دنیا لذت می‌برد.

تغییر رشته تحصیلی

آیلین طبق خواسته مادرش وارد دانشکده تجارت مانیل شد و در رشته حسابداری شروع به تحصیل کرد. اما پس از یک سال دچار تنفر از اعداد شد. او پس از بحث و مشاجره فراوان موفق به راضی کردن مادرش برای تغییر رشته تحصیلی شد.
او به رشته علوم کامپیوتر علاقه داشت اما رفتن به دانشکده علوم و تحصیل در این رشته بسیار پرهزینه بود. بنا بر این در همان دانشکده تجارت در رشته کسب و کار به ادامه تحصیل پرداخت. او در دوره‌های کار‌آموزی سالانه دانشکده شرکت نمود و با شرکت‌های بزرگی مانند زیمنس و نستله آشنا شد.

آغاز به کار و زندگی مستقل

کمتر از سه ماه پس از فارغ التحصیلی با پیشنهاد کار از یک بانک سرمایه‌گذاری رو به رو شد و علی رغم تنفر از اعداد، از ترس بیکار ماندن وارد این شغل شد. در این زمان او زندگی مستقل از والدینش را نیز آغاز کرد، هرچند آن‌ها موافق این کار نبودند!
در یک سالی که در این شرکت مشغول به کار بود یکی از بهترین کارمندان آن شرکت بود و احتمال ارتقاء موقعیت شغلی و یا حتی انتقال به خارج از کشور برایش وجود داشت؛ اما این که مجبور باشد وقت زیادی را در ترافیک مسیر رفتن به محل کار و یا در جلسات غیر ضروری هدر بدهد و همیشه در انتظار تعطیلات آخر هفته باشد برایش ناراحت کننده بود.

وبلاگ نویسی و استعفا از کار

او به استعفا و یک سفر طولانی فکر می‌کرد، ولی برای سفر نیازمند پول زیادی بود و هنوز دانشی برای کسب و کار بعدی خود نداشت. به همین دلیل در کنار کار در شرکت سرمایه گذاری، به وبلاگ نویسی مشغول شد.
خیلی زود به یک وبلاگ نویس موفق تبدیل شد و از این کار احساس بسیار خوبی داشت. او با ایجاد وبلاگی در ارتباط به غذا به کارش ادامه داد و رستوران‌ها و مراکز گردشگری مختلف برایش دعوت نامه ارسال می‌کردند.
او برای پذیرش این دعوت نامه‌هایی که از شهر‌های مختلف به دستش می‌رسید نیازمند وقت آزاد بود، به همین دلیل سر انجام از شرکت استعفا داد.

خانه به دوش دیجیتال

حالا با وقت آزادی که در اختیار داشت، خانه به دوش دیجیتال شد و با خدماتی مانند طراحی وب‌سایت و بازاریابی آنلاین آشنا شد. یک شرکت آنلاین سوئدی با او قراردادی امضا نمود که دستمزدی دو برابر شغل قبلی را برای آیلین به همراه داشت. با این حال پس از گذشت یک سال تصمیم گرفت تا کسب و کار خودش را داشته باشد و به این قرارداد پایان دهد.
او به همراه دوستش Adalid Gear را راه اندازی کرد و مؤفق شد با زمانی کم و تحت مدیریت و اختیار خودش به یک مؤفقیت بزرگ دست یابد و حالا محصولاتش را به اروپا و بریتانیا می‌فروشد و از زمان آزادی که در اختیار دارد برای سفر به نقاط مختلف دنیا استفاده می‌کند.
او کارش را هر جا و هر زمانی که بخواهد بدون هیچ استرسی انجام می‌دهد و به عنوان یک خانه به دوش دیجیتال موفق الهام بخش بسیاری از جوانان فیلیپینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *